Earthshakerİtem Rehberi

Raigor Stonehoof – EarthShaker Rehberi

 

 
 

Raigor Stonehoof – EarthShaker İçerik 1.Hero Statları 2.Neden EarthShaker Seçilir ? 3.Heronun + ve -leri 4.Hero Skilleri 5.Skill Build 6.Temel Itemler 7.Kasılmaması Gereken Itemler
STRATEJİLER
8.Oyun Başı 9.Oyun Ortası 10.Oyun Sonu 11.Dost ve Düşman Herolar
Hero Statları
Str——Agi——Int

22 + 2.5—12 + 1.4—16 + 1.8
Affiliation: Sentinel Attack Animation: 0.467 /0.863 Damage: 46 – 56 Casting Animation: 0.69 / 0.5 Armor: 2.7 Base Attack Time: 1.7 Movespeed: 300 Missile Speed: Instant Attack Range: 128 (melee) Sight Range: 1800 / 800
Neden EarthShaker Seçilmelidir ?
Tamamen bir Stun Herosudur.Stunun yanı sıra çok iyi bir Ganker herosudur en büyük olayı ise level 1 olsa bile iyi bir yere stun ile disable ederse fb garantidir.Bir anda 3 tane stun atabilir.Bunlar Fissure , Enchant totem ve Echo Slamdir.Teamınızda stun yok ise Böyle büyük AoE stunları olan Earthshaker karşıda mana burn yok ise iyi bir seçim olabilir.
Heronun + ve -leri
[+]İyi bir Stunnerdir. [+]Stunları ile iyi Tam bir Ganker Herosudur. [+]Tek Başına Team-Kill Yapabilir. [+]Level 1 bile olsa iyi bir stun ile disable ederek FB alabilir.
[-]Manası yüksek olsa bile Mana sıkıntı çekiyor. [-]Bazı itemlere çok bağlı.(Mesela Mana verici olan Arcane Bot).
Hero Skilleri
Fissure Raigor Totemini Kuvvetlice yere çakar.1200 range boyunca yerden taşlar çıkar , bu taşlar Raigor ve hedefinin arasında oluşur ve 8 saniye boyunca bu taşların arasından geçmek imkansızdır. Level 1 – 125 Damage vurur , 1 saniye stunlar. Level 2 – 175 Damage vurur , 1,25 saniye stunlar. Level 3 – 225 Damage vurur , 1,5 saniye stunlar. Level 4 – 275 damage vurur , 1,75 saniye stunlar. Gerekli Mana – 125 / 140 / 155 / 170 Cooldown – 15 saniye
Enchant Totem Bu skill Raigor’un Totemini Güçlendirir.Enchant Toteme basıldığı zaman belli bir oranda damage verir. Level 1 – %75 oranında damage verir. Level 2 – %150 oranında damage verir. Level 3 – %225 oranında damage verir. Level 4 – %300 oranında damage verir. Gereken Mana – 50 Cooldown – 7 saniye
Aftershock Bu skill PASİFTİR.Raigor bu pasif skill ile Fissure ve Enchant Totem’e hem + damage hemde + Stunun saniyesini uzatır.Mesela Enchant Totem Bu skill olmaz ise stun vuramaz , ama bu skill var ise 1,5 saniye gibi iyi bir stun kazanır. Level 1 – 25 damage ve 0,3 stun verir. Level 2 – 45 damage ve 0,7 stun verir. Level 3 – 75 damage ve 1,2 stun verir. Level 4 – 115 damage ve 1,5 stun verir. Gerekli mana – Skill Pasif olduğu için Manaya ihtiyacı yoktur. Cooldown – Skill Pasif olduğu için her zaman kullanımdadır.Bu yüzde Cooldown yoktur.
Echo Slam Büyük bir Şok dalgası Gönderir.Düşmanları birimleri (creep , hero vb.) etrafında olduğunda zaman vurduğu damage katlanır.(Aghanim’s Specter ile Güçlenir.) Level 1 – 200 ilk damage , 40 yankılanan damage. Level 2 – 275 ilk damage , 55 yankılanan damage. Level 3 – 350 ilk damage , 70 yankılanan damage. Gereken Mana – 145 / 205 / 265 Cooldown – 150 / 130 / 110 saniye
Skill Build (Üç Seçenek ) 1.Skill Build
Level 1 – Fissure Level 2 – After Shock Level 3 – Fissure Level 4 – After Shock Level 5 – Fissure Level 6 – Echo Slam Level 7 – Fissure Level 8 – After Shock Level 9 – After Shock Level 10 – Enchant Totem Level 11 – Echo Slam Level 12 – Enchant Totem Level 13 – Enchant Totem Level 14 – Enchant Totem Level 15 – Stats Level 16 – Echo Slam Level 17-25 – Stats
2. Skill Build
Level 1 – Fissure Level 2 – After Shock Level 3 – Fissure Level 4 – Enchant Totem Level 5 – Fissure Level 6 – Echo Slam Level 7 – Fissure Level 8 – After Shock Level 9 – Enchant Totem Level 10 – After Shock Level 11 – Echo Slam Level 12 – After shock Level 13 – Enchant Totem Level 14 – Enchant Totem Level 15 – Stats Level 16 – Echo Slam Level 17-25 – Stats
3.Skill Build
Level 1 – Fissure Level 2 – Stats/Aftershock Level 3 – Fissure Level 4 – Stats/Aftershock Level 5 – Fissure Level 6 – Echo Slam Level 7 – Fissure Level 8 – Aftershock/Stats Level 9 – Aftershock/Stats Level 10 – Aftershock Level 11 – Echo Slam Level 12 – Aftershock Level 13 – Enchant Totem Level 14 – Stats Level 15 – Stats Level 16 – Echo Slam Level 17-25 – Enchant Totem/Stats
Neden 3.Skill Builde Enchant Toteme sonradan verdik ? Ben size şöyle açıklayayım.Extra Damageye çok ihtiyacımız olmayacak ve yanı sıra mana sıkıntısı çok olan bu heroda refresher orb yapacağımız için manaya çok ihtiyacımız olucak.Bu yüzden Enchant Totem yerine verdiğimiz statslar bizi biraz olsada mana sıkıntısından kurtaracaktır Arkadaşlar.
Temel Itemler
Aghanim’s Specter kasılma sebebi ultinizi yani Echo Slam’i güçlendirmek.Aghanim kasıldığında 1 kere vurduğunuzda ultiyi Düşmanınıza 2 kere vurmuş gibi bir Damage yiyecektir.
Kasılmaması Gereken Itemler Dagon – Kasılmaması gereken itemlerdendir. Çünkü EarthShaker’ın yeterince skilli var ve bu skilller öldürücü ve manamızda kısıtlıyor zaten bizi dagon kasıp daha fazla kısıtlamayalım.Zaten Bir çok AoE nuke varken Dagon Kasmak gereksiz.
Lothar Edge – Elbetteki kasılabilir ama Kelen’s Dagger hem daha ucuz hemde True sigth gibi bir antisi olmadığı (radiance ve specter bazen sorun çıkarabilir.) için Bence Kelen’s Dagger Lothar Edgeden üstündür.(tabi Dps Earth Olmicaksanız.)
Battle Fury – Raigor kesinlikle bir Dps Herosu Değildir.Raigor’un zaten Az attack speed olduğu içinde bu itemi yapmak pek akıllıca bir şey değildir.Sadece Enchant Totem var diye iyi bir damage giriyor diye bu itemi kasmak pek mantıklı değildir.Raigor’u Caster oynamak daha mantıklıdır.(Dps Olamak istiyor iseniz bu itemi yapmanızı öneririm ! .)
STRATEJİ 1.Oyun Başı(1 – 7) 2x2x Bu itemlerle başlamamızın sebebi sizi 7 lvl olana kadar ve arcane bot kasana kadar sizi Koridorda kalmanıza yardımcı olur.Basilius da kasılabilir ama Clarity kadar yardımcı olamayacaktır. Raigor solo kasılmaması gereken bir herodur.Yanınızda biri varken iyi bir Fissure skilli ile adami disable ederek Takımınıza FirstBlood kazandırır iken solo iken bunu yapamazsınız.
7 level olduğunuz zaman bu itemleri yapmanız size yararlı olacaktır.
2.Oyun Ortası(7 – 16)
Oyunun ortasındayız kuleler alınmaya başladı.Herkez gibi sizde kastınız.Sonra 16 level oldunuz Kelen’s Dagger ve Aghanim bittirdiniz.Bu itemler oyunun kaderini değiştirme ihtimali var

3.Oyun sonu(17 – 25) Çok iyi Kastınız.25 level oldunuz itemleri fullediniz.Karşı Team Hucum ediyorlar kuleye saldıracaklar. Creepleri ve Hero kuleyi saldırıyorlar.Bir anda sizin teamden çok iyi bir stun geldi. Karşı Team Stundayken siz atlayıp Ulti , Fissure ,Refresher orb Sonra yine Ulti , Fissure (tabi gerek kalırsa refresher orb basıp tekrarlayın) karşı Team Yerle bir !!!(Dagger vb. iyi kulanırsanız.).

Dost Ve Düşman Herolar
Dostlar
——->TideHunter Ultisi ile bize Çok yardımcı olur.Büyük bir AoE ultisi olan TideHunter Ultisinin Damagesi ve Stunu Çok iyi bir Fırsat olup iyi değerlendirildiğinde oyun sizin olur.
——->DarkSeer Vacuum skilli ile Düşman Team’ini Bir araya toplar.Sizde ortaya atlar Ulti , Fissure ve Enchant Totem ile işi bitirirsiniz.
——->Ezalor – Chakra Magic ile manamızı fuller. Mesela çok kötü bir gang yedik kacıyoruz arkamızdan geliyorlar ve manamızda çok az.Birden bir ışık parlar ve manamız 300 olur ve Bir stun atarız ve kaçarız.
Düşmanlar
——>Dostumuz olduğu kadarda En büyük düşmanımızdır.Mana Leak skilli ile 4 ve ya 3 saniyeye 0 manamız kalır.Manasız EarthShaker
——->Hem blink hemde Mana Break Pasif Skilli ile 5 vuruşta manamızı 0’layacak bir herodur.Ve Bunun Gibi Bütün Mana siliciler En büyük düşmanlarımızdır.En büyük Başka Düşmanlarımız ise SILENCE kullananlardır.
——->Bu 3 skill Bizim en büyük sorunlarımızdandır.Silence ve Mana Burn.
——->Şöyle bir şey sorabilirsiniz.Tamam silence anladım ama Traxex slow ne alaka ? Hemen açıklayayım.Silence yedik.Stun ve kaçma mekanizmamız yok ve Traxex slowlu okları ile bizi vuruyor arkadan biri daha geldi ve traxex slowlu oku yüzünden Az olan Movespeedimiz daha da azalıyor ve 6 saniye olan bu silence ile stun atamayacağımız için bizi kolaylık ile keserler.
——->Nether Ward skilli ile -6.0 mana regen kırar ve 1.5 mana siler. 3 skill attığımızda skill başına 300 hp gittiğine göre 3×300=900 hpmiz gider işimiz zor olur.

(alıntıdır)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s